Mulți dintre noi petrecem o mare parte din zi la serviciu. Indiferent dacă lucrați la birou sau acasă, biroul este o parte importantă a procesului de lucru. Munca solicitantă și stresantă, necesită organizarea timpului și a spațiului de lucru. Lucrați mai eficient și eliminați stresul inutil cu ajutorul câtorva sfaturi practicede organizare birou sau masă de lucru.
Cuprins
Scăpați de lucrurile inutille de pe masa de lucru sau birou
Accesorii potrivite pentru birou
Haos organizat
Dezordinea de pe birou este văzută de mulți ca un haos creativ și organizat. Atâta timp cât aveți un loc de muncă creativ, este normal ca în procesul creativ să vă concentrați pe lucruri complet diferite decât pe o masă ordonată. Mărimea și aspectul biroului dvs. depind de natura muncii dvs. Folosiți mai degrabă calculatorul și doar uneori trebuie să faceți notițe pe hârtie? Atunci vă este îndeajuns doar o masă PC mai mică cu un sertar de birou. Deasupra mesei, vă puteți atașa un panou de anunțuri pentru a păstra toate notițele importante în fața dvs. În timp veți afla ce vi se potrivește cel mai bine și veți adapta totul la nevoile dvs.
Un ajutor practic sunt și organizatorii sau rafturile, datorită cărora articolele de scris și alte obiecte mici își vor avea locul lor și nu vor sta doar așa pe masă sau în sertare. Aveți nevoie de mai mult spațiu de lucru pentru a face schițe sau preferați să vă puneți mai întâi și gândurile pe hârtie? Potrivită este de exemplu masa PC de colț, care vă oferă spațiu destul pentru PC, imprimantă și alte accesorii și astfel vă va rămâne și spațiu liber, unde vă puteți pune lucruri și să creați ceea ce doriți.
Scăpați de lucruri inutile
Din când în când, biroul trebuie curățat și reorganizat. În primul rând, ar trebui să eliminați toate lucrurile inutile de pe birou, care sunt complet inutile. Elimina-ți de pe mobilierul de birou toate lucrurile pe care nu le-ați folosit în ultimele câteva luni sau sunt nefuncționale. Puneți articole cu un grad scăzut de utilizare în sertarul din partea de jos, nu aveți nevoie de ele pe masă. În același timp, luați în considerare dacă unele lucruri nu ar trebui să meargă direct în coșul de gunoi. Când curățați biroul puteți, să vă odihniți capul și să vă aranjați gândurile.
Organizați-vă timpul de lucru
Pentru a lucra mai bine, ar trebui să vă simțiți confortabil și să scăpați de stres. Desigur, presiunea de la supraveghetor sau a clienților nu poate fi evitată, dar nu ar trebui să fiți absorbiți de acesta. Nu promiteți ceea ce nu puteți îndeplini, chiar dacă doriți să mulțumiți toată lumea. Chiar dacă termenii limită le-ați respecta, nu este sigur dacă rezultatul va merita din punct de vedere al calității muncii și dacă nu veți înnebuni la final.
Pentru fiecare contract sau proiect nou, luați în considerare realist timpul și abilitățile dvs. Ulterior încercați să vă concentrați pe muncă și să nu fiți deranjat de nimic. Mediul în care lucrați este foarte important. Acasă și la birou, vă puteți remodela cel puțin parțial locul de muncă. Organizare birou sau masă de lucru este ceea ce ne menține performanța. O floare mică într-un ghiveci, fotografiile sau mici decorațiuni vă vor face cu siguranță ziua și cea mai dificilă, mai plăcută. Organizarea biroului sau mesei de lucru este importantă.
Lucrați la birou sau aveți homeoffice? Preferați un birou perfect ordonat sau dezordinea creativă?
Accesorii pentru fiecare birou
Recomandăm și achiziția unor accesorii care pot fi utile
- Comode. Fiecare spațiu de depozitare disponibil este un plus. Depozitarea în sertare și dulapuri oferă
- Dulapuri. Ajutorul ideal la aranjarea hainelor și accesorilor oferind astfel posibilitatea unei camere ordonate.
- Lampă de masă. Oferă crearea unei atmosfere intime. Dacă citiți o carte înainte de somn sau vizionați serialul preferat la TV, lampa de noapte este foarte utilă.
- Canapea. Fiecare merită și clipe de relaxare în timpul lucrului.
- Scaune de birou și fotolii de birou pentru ședere mai confortabilă