Dacă lucrați de acasă este o necesitate de a avea un spațiu de lucru adecvat. Locuiți într-o casă sau într-un apartament mare și aveți o cameră pe care nu o folosiți? Aceasta poate fi refugiul dvs! Biroul de acasă poate fi un loc atât pentru hobby-uri cât și pentru munca dvs.
Cuprins
Dimensiunea potrivită a camerei
Biroul de acasă si zona de relaxare
Alegerea mobilierului potrivit
Home office
Posibilitatea de a lucra din confortul casei o au nu doar oamenii de afaceri și antreprenorii, dar și unii angajați. Pentru home office aveți nevoie de o cameră potrivită nevoilor dvs. Nimic nu ar trebui să vă distragă atenția de la lucru. În biroul de acasă, la fel ca în orice cameră, ar trebui să vă simțiți confortabil și plăcut.
Dimensiunile și mobilierul camerei bineînțeles, depind de profesia dvs. În timp ce pentru unii este suficient doar un birou cu calculator, un fotoliu confortabil pentru biroul de acasă și câteva polițe, alții vor avea nevoie de o masă mare și multe spații de depozitare.
Dimensiunea camerei
Bloger-ul, programatorul sau graficianul pot lucra și într-o cameră mică, deoarece pentru munca lor au nevoie de un calculator și de un scaun de birou de calitate. Dar acest lucru nu înseamnă că biroul de acasă trebuie să fie sobru și plictisitor. Pe perete vă puteți agăța un tablou elegant, care va reîmprospăta camera, pe poliță puteți pune o floare sau accesorii după gustul dvs. Nu ar trebui să lipsească nici o bibliotecă sau măcar o poliță sau un raft pentru cărți.
Chiar dacă mediul online este plin de articole și sfaturi bune, profesionalul nu va evita nici cărțile clasice și materiale de studiu. În cazul în care vă dedicați unei meserii, creeați bijuterii, accesorii sau cusuți haine la comandă, cu siguranță veți avea nevoie de un spațiu mai mare. Va fi necesară și o masă de lucru mai mare, dulapuri, comode și polițe, în care vă veți depozita materialul necesar.
Cea mai bună este lumina naturală
Orice ați lucra, ar trebui să aveți o fereastră, în birou. Nu veți putea înlocui lumina naturală cu nici o lampă. Masa de lucru ar trebui să fie așezată în așa fel încât să aveți suficientă lumină naturală, aceasta fiind cea mai plăcută.
Masa nu ar trebui să stea vizavi de fereastră, ca să nu apară pe monitorul calculatorului reflecții. După lăsarea întunericului, va trebui bineînțeles să vă bazați pe lumina artificială și pe o lampă de calitate. Biroul de lucru include de asemenea și o lampă de lucru, care ar fi ideal să aibă lumină albă, care nu va limita producția de melatonină. Gândiți-vă și la faptul că, la lucrul în fața calculatorului nu ar trebui ca singura sursă de lumină să fie lumina de la monitor, ca să nu vă afectați în mod inutil vederea.
Zona de lucru și zona de relaxare într-una
Dacă spațiul dvs. de lucru este suficient de spațios, puteți să vă creeați în el și un loc de relaxare. Nu vă feriți de un fotoliu confortabil, o canapea sau un fotoliu puf, pe care vă puteți relaxa și să dobândiți forțe noi. Lângă canapea puteți adăuga o bibliotecă și o lampă pentru citit sau o masă de cafea. Scaunul și masa se potrivesc mai ales atunci când primiți clienți sau alte vizite de afaceri în biroul dvs. Dacă cumpărați o canapea extensibilă, puteți folosi biroul de lucru ca fiind și o cameră pentru oaspeți.
Cum să alegem mobilierul potrivit?
Așa cum a fost amintit deja, totul depinde de munca pe care o faceți. Lucrul de bază în birou este cu siguranță, masa de lucru. Dacă lucrați cu un calculator clasic, nu aveți notebook, lățimea recomandată a mesei, respectiv adâncimea mesei este 120-150 cm. Înălțimea mesei este standard aproximativ de 70 cm, dar mai este importantă reglarea înălțimii scaunului de birou.
Acest lucru ne duce la o altă parte importantă a biroului. Alegerea scaunului de birou sau a fotoliului nu ar trebui subestimată, mai ales dacă aveți o muncă sedentară. Un scaun ergonomic și de calitate joacă un rol important în șederea corectă și postura corpului, ceea ce previne durerile de spate și alte probleme de sănătate, de care suferă oamenii cu o muncă sedentară.
Alegerea corectă
Dacă ați ales deja masa și scaunul puteți începe să alegeți polițele și dulapurile. Imprimanta, scaner-ul, tonerele, hârtia, obiectele de scris sau documentele importante trebuie să aibă locul lor. Pentru o mai bună claritate, este bine să dotați biroul cu dosare, organizatoare și nu ar trebui să uitați nici de decorațiuni și accesorii. Acestea vor evidenţia camera. Se pot cumpăra seturi întregi pentru birou, care vă vor ușura alegerea mobilierului, iar piesele individuale se vor asorta perfect împreună.