În cazul în care careva dintre produsele livrate sunt deteriorate sau nu servesc scopului inițial, cu ajutorul acestor instrucțiuni dorim să vă ajutăm și să accelerăm în acest fel procesul de raclamație.
Depunerea reclamației
Pentru depunerea reclamației este necesară folosirea formularului de reclamații. Formularul vă va îndruma spre completarea corectă a reclamației în așa fel încât să fim conștienți despre toate circumstanțele și detaliile reclamației. În acest fel vom putea accelera întregul proces de reclamare. Este necesar să atașați și fotografii ale produsului reclamat, acestea ne vor ajuta în înțelegerea mai bună a situației dvs. și în felul acesta procesul de reclamație va fi mai rapid.
Ați știut că...? 99% dintre deteriorările minore ale mobilierului (de ex. zgârieturi, margini deteriorate) se rezolvă prin înlocuirea părții deteriorate cu una nouă? Astfel, puteți asambla și folosi mobilierul și prin durata procesului de reclamare, iar după finalizarea reclamației tot ce trebuie să faceți este să înlocuiți în mobilierul dvs. articolul reclamat cu cel nou livrat..
Verificarea produselor la preluare
Înainte de preluarea și plătirea produselor livrate la curier, Vă rugăm să verificați cu atenție dacă ambalajul de transport nu este vizibil deteriorat. În cazul în care este deteriorat, întocmiți cu curierul un formular de transport unde vor fi descrise toate detaliile deteriorărilor. După aceea vă rugăm să ne informați despre acest lucru.
În cazul reclamațiilor care țin de deteriorarea mecanică, care nu au putut fi constatate imediat după livrare, cumpărătorul este obligat să depună o reclamație imediat după livrarea acestor produse. Reclamațiile ulterioare de acest fel vor fi acceptate doar în cazul în care cumpărătorul dovedeşte că deteriorările reclamate au fost deja prezente în timpul preluării.
De asemenea, nu uitați să verificați numărul de colete livrate și nr. acesta să îl notați în nota de transport pe care o veți semna la preluarea produselor cu curierul. Acest lucru este obligatoriu, în cazul în care ar fi colete lipsă în comanda livrată.
.