Transport marfă
- Pentru noi este important, ca mobilierul dvs. să fie livrat în timp cel mai scurt și fără deteriorări. De aceea, curierul va aștepta cu dvs. până verificați bunurile livrate.
- Pentru comenzi mai mici (până la 30 kg, de ex. pantofare, rafturi, covoare) pot fi livrate printr-un curier standard.
- Livrarea până la ușă vă rugăm să o confirmați cu curierul.
Achiziții până la 1000 lei | |
Prețul livrării | 40 lei |
Perioada de livrare | În funcție de produsele alese |
Cum se desfășoară livrarea? | Livrarea se efectuează prin firma de curierat. O să vă contactăm cu 3-4 zile înainte de expediere și stabilim împreună timpul de livrare care va fi pentru dvs. cel mai convenabil. |
Achiziții peste 1000 lei sau produsele marcate cu Livrare Gratuită | |
Prețul livrării | Gratuit |
Perioada de livrare | În funcție de produsele alese |
Cum se desfășoară livrarea? | Vă sunăm cu 3-4 zile înainte de expediere și stabilim împreună timpul de livrare care va fi pentru dvs. cel mai convenabil. |
Depozitul nostru:
Livrare direct la dumneavoastră acasă
Verificarea bunurilor la livrare
Coletele pot fi preluate de rudele dvs. (cu excepția achiziționării în rate) sau o altă persoană autorizată de dvs. la adresa menționată, dacă această persoană va fi conștientă de faptul că trebuie să aștepte coletele. În cazul achizițiilor prin ramburs, Vă rugăm să rețineți că este necesar să plătiți suma solicitată pentru bunuri în numerar. Dacă comanda dvs. a fost plătită în avans sau este vorba despre achiziția în rate, curierul poate solicita, pentru confirmarea identității, buletinul sau alt document.
Înainte de plătirea și preluarea bunurilor Vă rugăm să verificați dacă acestea nu sunt deteriorate.
- Dacă ambalajul coletelor este deteriorat vizibil, scrieți cu șoferul un proces verbal sau descrieți toate defectele în nota de preluare de la curier. După aceea, Vă rugăm să ne informați cât mai repede posibil despre acest lucru.
- În cazul unei reclamații a defectelor mecanice, care nu au putut fi sesizate la preluarea bunurilor livrate, cumpărătorul are obligația de a revendica această reclamație imediat după preluarea bunurilor.
Reclamațiile ulterioare de acest gen vor putea fi acceptate doar dacă cumpărătorul dovedește că bunurile reclamate au avut deja deteriorări în momentul livrării. Curierul are timp alocat pentru a Vă ajuta cu verificarea nr. de colete, iar acest număr trebuie notat în nota de livrare, pe care o veți semna la preluarea bunurilor. Acest lucru este necesar pentru cazul în care la livrare ar fi colete lipsă, din nr. total de colete confirmate de vânzător.
Serviciul clienți
Luni - Vineri: 8:00 - 18:00
0312 294 517
info@zondo.ro
cu mobilă
1 000 lei
mobilier pe stoc
până în 60 de zile